بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


هیچ سازمان یا رسانه ی در موفقیت احتمالی استقلال در آسیا سهمی ندارد!

http://www.vip.irfreeup.com/do.php?img=22973

به هر حال این قشر مثلا روشنفکر جامعه ورزشی ما خوب می دانند که تیم کم روحیه،صدمه دیده و صد البته خسته استقلال با حداقل تمرکز به سوی تایلند پرواز کرده و نیز از این موضوع هم کاملا مطلع می باشند که حتی اگر استقلال خسته بتواند از پس حریف تایلندی خود بشود و در بازی نیمه نهایی به حریف کره ای برخورد کنند،امیر قلعه نویی و شاگردانش  بخاطر بعد مسافت دیگر به تهران نیامده و از همانجا به کره سفر خواهند کرد!
پس در طی این دو هفته اگر به اهدافی که می خواهند نرسند،آنگاه تیم پر روحیه بر گشته استقلال از سفر،که احتمال دارد در دیدار دومش نیز دست پر میدان را ترک کرده باشد،در فرودگاه باید به استقبال کسانی بروند که تیمشان تا رسیدن به فینال آسیا فقط یک دیدار آسان در ورزشگاه  آزادی فاصله دارد!
چشمهای از حدقه در آمده بعضی از  اعضای این رسانه ها و سربلند کردن و سینه ستبر کردن امیر قلعه نویی و یارانش در فرودگاه چه صحنه های زیبایی را برای هواداران استقلال رقم خواهند زد!
پس هر چقدر دوست دارید تیم استقلال را در این فاصله بکوبید که تا روز موعد چیزی نمانده است!
روزی که تیترهای مثلا حماسی شماها هم هیچ تاثیری بر خشم فرو خورده این روزهای امیرخان و هواداران استقلال نخواهد داشت!
هر چقدر از تیم قلعه نویی و یارانش تعریف و تمجید کنید و سعی کنند موفقیت احتمالی استقلال را به منافع ملی ربط دهند،دیگر ما اجازه نخواهیم داد.
ان شاالله اگر به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم و خدا قسمت کند قهرمانی سومان را بدست بیاوریم،هیچ سازمان،ارگان و رسانه ای و (جز روزنامه استقلال جوان در راه کسب این موفقیت سهمی نداشته  و تمام کمال این قهرمانی حاصل حمایت و صبوری هواداران تیم،درایت و دلسوزی کادر فنی و مدیران باشگاه و تلاش و زحمت بازیکنان باغیرت استقلال بوده و ما هواداران استقلال این موفقیت بزرگ را حاضر نیستیم با هیچ شخص یا هر ارگانی تقسیم کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 6 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,امیر قلعه نویی,رسانه ها,سازمان لیگ,لیگ قهرمانان آسیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com